راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو

۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد خبر : ۳۴۶۳ دانشجویان
تعداد بازدید:۵۳۵۱

 

لینک فیلم آموزشی راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو

 

ثبت درخواست توسط دانشجو

جهت ثبت درخواست تمدید سنوات در سامانه جامع آموزش پس از ورود به سیستم گلستان در قسمت پیشخوان خدمت درخواست خود را ثبت کنید.

 

پس از ایجاد درخواست رکوردی در پیشخوان خدمت ایجاد می‌شود.

*در این مرحله باید مدارک مربوط به تمدید سنوات (مانند گواهی پزشکی و...) در صورت وجود بارگذاری شود.

*در مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید در پردازش ارسال مدارک، فرم مربوط به تائید استاد راهنما از لینک دریافت فرمهای مورد نیاز در بالای صفحه دانلود و پس از تکمیل و تائید استاد راهنما، اسکن فرم تکمیل شده بارگذاری شود.

*پس از بارگذاری مدارک باید درخواست خود را به کارشناس مربوطه ارسال کنید.درصورت داشتن پیامی برای کارشناس می‌توانید در قسمت توضیحات ثبت کنید.

 

گردش کار در دانشکده‌های مستقل

 

گردش کار در پردیس

 


۸ رای