راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو

۱۷ دی ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰ کد : ۳۴۶۳ دانشجویان
تعداد بازدید:۴۳۸۷۳

جهت مشاهده فلوچارت درخواست تمدید سنوات‌‌‌ اینجا کلیک نمائید.

لینک فیلم آموزشی راهنمای درخواست تمدید سنوات توسط دانشجو

 

ثبت درخواست توسط دانشجو

جهت ثبت درخواست تمدید سنوات در سامانه جامع آموزش پس از ورود به سیستم گلستان در قسمت پیشخوان خدمت درخواست خود را ثبت کنید.

پس از ایجاد درخواست رکوردی در پیشخوان خدمت ایجاد می‌شود.

*در این مرحله باید مدارک مربوط به تمدید سنوات (مانند گواهی پزشکی و...) در صورت وجود بارگذاری شود.

*در مورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید در پردازش ارسال مدارک، فرم مربوط به تائید استاد راهنما از لینک دریافت فرمهای مورد نیاز در بالای صفحه دانلود و پس از تکمیل و تائید استاد راهنما، اسکن فرم تکمیل شده بارگذاری شود.

*پس از ارسال نامه تمدید سنوات به اتوماسیون جهت امضا و چاپ، می‌توانید گردش کار خود را حالت خاتمه یافته  و از طریق آیکون گردش کار در اتوماسیون مشاهده کنید.

 


( ۸۸ )