راهنمای کارشناسان اداره کل جهت تهیه گواهی موقت فارغ التحصیلان قبل از۰۱/۰۷/۱۳۹۵

۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۲ کد : ۳۲۳۳ کارمندان
تعداد بازدید:۱۲۹۱۶

 

راهنمای کارشناسان اداره کل جهت تهیه گواهی موقت فارغ التحصیلان قبل از01/07/1395

*برای ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات دانشجو باید از طریق سامانه جامع آموزش و از منوی پیشخوان خدمت درخواست خود را ثبت و بعد از بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ،درخواست خود را به کارشناس ارسال نماید.

**تذکرات بسیار مهم استفاده از پیشخوان خدمت:

*بعد انجام عملیات در هر مرحله ،حتما بر روی آیکون تائید کلیک کنید تا بعد از اعمال تغییرات،روند گردش درخواست ادامه یابد.در صورت عدم ارسال درخواست ،هیچ اقدامی برای درخواست شما انجام نخواهد شد.

*در هر مرحله ،می توانید از گردش کار درخواست خود با کلیک بر روی آیکون مطلع شوید.

در صورتی که مراحل درخواست شما تکمیل شده باشد و یا نامه مربوط به آن به اتوماسیون اداری ارسال شده باشد از طریق تیک زدن فیلد سوابق قبلی () می توانید از گردش کار خود مطلع شوید.

 

* گواهی موقت پایان تحصیلات،برای دانش اموختگانی که قبل از تاریخ 01/07/1395 فارغ التحصیل شده اند توسط کارشناسان اداره کل آموزش و برای دانش آموختگان بعد از این تاریخ توسط کارشناس دانشکده قابل اخذ است.

1-مشاهده گردش کار:

پس از ثبت و ارسال درخواست توسط دانشجو از طریق پیشخوان خدمت ،کارشناس دانشکده باید گردش کار را مشاهده نماید. (درصورت وجود پیغام از طرف دانشجو در گردش کار و در قسمت توضیحات قابل مشاهده است)

2-کنترل مدارک:

مدارک ارسالی از طرف دانشجو ،باید مشاهده و تائید شود.می توانید از طریق ذره بین فایل ارسال شده را مشاهده نمایید.

3-مشاهده و بررسی گزارش گواهی موقت:

برای مشاهده وتائید گزارش گواهی موقت برروی آیکون "مشاهده و بررسی گزارش گواهی موقت " کلیک کنید.

*لازم به ذکر است که تنها نوع نامه " گواهی موقت- ارسال به اتوماسیون " جهت ارسال به سامانه اتوماسیون باید انتخاب شود.

-این نوع نامه شامل آدرس پستی و متن گواهی موقت می باشد.(با اسکرول می توانید متن گواهی را مشاهده نمایید.)

 

4-تائید:

*در این مرحله باید وجود گزارش فارغ التحصیلی در پرونده دانشجو مورد بررسی قرار بگیرد.

  • اگر نامه ی گزارش فارغ التحصیلی دانشجو در اتوماسیون قابل مشاهده نبود( به این معنی که کارشناس دانشکده برای گزارش فارغ التحصیلی اقدام نکرده است ) گزینه" عدم وجود گزارش 1180-ارسال درخواست به کارشناس فارغ التحصیلی دانشکده" را انتخاب کنید و در توضیحات درخواست شماره نامه مربوط را بکنید.
  • اگر نامه ی گزارش فارغ التحصیلی وجود دارد اما در گردش کار اداره کل مشکلی وجود دارد با ذکر شماره نامه در قسمت توضیحات ،گزینه "ارجاع به کارشناسان پذیرش اداره کل جهت بررسی وضعیت گزارش 1180" را انتخاب نمایید.

*در صورتی که در مدارک دانشجو مشکلی وجود دارد و یا نیاز به پیغام وجود اشکال به دانشجو وجود دارد با ذکر اشکال در قسمت توضیحات ،گزینه "وجود اشکال در درخواست –برگشت به دانشجو جهت اصلاح " را انتخاب کنید.

*در صورتی که مشکلی در متن گزارش و مدارک و... وجود ندارد جهت ارسال گواهی موقت به اتوماسون گزینه "ارسال گواهی موقت به اتوماسیون " را انتخاب کنید.

 

 

فلوچارت گردش کار درخواست گواهی موقت

جهت مشاهده فلوچارت گردش کار درخواست گواهی موقت روی لینک کلیک نمایید.

 

 

 


( ۳۰ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.