راهنمای دانشجو -ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات
راهنمای دانشجو -ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات
جهت ثبت درخواست گواهی موقت پس از مراجعه به سامانه جامع آموزش (سیستم گلستان) از منوی پیشخوان خدمت اقدام نمایید.
**تذکرات بسیار مهم استفاده از پیشخوان خدمت:
*بعد انجام عملیات در هر مرحله، حتماً بر روی آیکون تائید کلیک کنید تا بعد از اعمال تغییرات، روند گردش درخواست ادامه یابد. در صورت عدم ارسال درخواست، هیچ اقدامی برای درخواست شما انجام نخواهد شد.
*در هر مرحله، می توانید از گردش کار درخواست خود با کلیک بر روی آیکون مطلع شوید.
در صورتی که مراحل درخواست شما تکمیل شده باشد و یا نامه مربوط به آن به اتوماسیون اداری ارسال شده باشد از طریق تیک زدن فیلد سوابق قبلی () می توانید از گردش کار خود مطلع شوید.
*تذکر مهم: برای دانشجویانی که تاریخ فارغ التحصیلی آنها بعد از ۰۱/۰۷/۱۳۹۵ می باشد لازم است گزارش فارغ التحصیلی قبلاً به پرونده الکترونیکی ارسال شده باشد.در صورتی که به هر دلیل گزارش فارغ التحصیلی به پرونده الکترونیک ارسال نشده باشد هنگام ثبت درخواست با خطای " کد ۲۹۳۶۱-۱: مدرک موردنظر برای دانشجو وجود ندارد" مواجه می شود و امکان ثبت درخواست وجود ندارد. بنابراین لازم است دانشجو به دانشکده مراجعه و کارشناس مربوطه اقدام به ارسال گزارش فارغ التحصیلی نماید.بعد از درج گزارش در پرونده الکترونیکی دانشجو امکان ثبت درخواست امکان پذیر خواهد بود.
در این قسمت پس از پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک، درخواست را به کارشناس ارسال نمایید.
*هنگام ارسال درخواست به کارشناس اگر نیاز به پیامی به کارشناس هست در قسمت توضیح درج کنید.
پس از ارسال به کارشناس و بررسی توسط ایشان مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات شما چاپ و پست خواهد شد.
*در صورتی که اشکالی وجود داشته باشد کارشناس از طریق گردش کار به اطلاع شما خواهد رساند.بنابراین به گردش کار دقت کنید.
*پس ارسال گواهی موقت به اتوماسیون اداری، گردش کار از طریق زدن تیک سوابق قبلی و درآیکون گردش کار اتوماسیون، امکانپذیر خواهد بود.
فلوچارت گردش کار درخواست گواهی موقت