راهنمای ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۷ کد خبر : ۳۲۱۸ دانش آموختگان
تعداد بازدید:۷۴۳
راهنمای ثبت درخواست گواهی موقت پایان تحصیلات
 
جهت ثبت درخواست گواهی موقت پس از مراجعه به سامانه جامع آموزش(سیستم گلستان) از منوی پیشخوان خدمت اقدام نمایید.
*تذکر مهم :برای دانشجویانی که تاریخ فارغ التحصیلی آنها بعد از 01/07/1395 می باشد لازم است گزارش فارغ التحصیلی قبلا به پرونده الکترونیکی ارسال شده باشد.در صورتی که به هر دلیل گزارش فارغ التحصیلی به پرونده الکترونیک ارسال نشده باشد هنگام ثبت درخواست با خطای "کد 29361-1 : مدرک موردنظر برای دانشجو وجود ندارد" مواجه می شود و امکان ثبت درخواست وجود ندارد. بنابراین لازم است دانشجو به دانشکده مراجعه و کارشناس مربوطه اقدام به ارسال گزارش فارغ التحصیلی نماید .بعد از درج گزارش در پرونده الکترونیکی دانشجو امکان ثبت درخواست امکان پذیر خواهد بود.
 
 
 
در این قسمت پس از پرداخت هزینه و بارگذاری مدارک،درخواست را به کارشناس ارسال نمایید.
*هنگام ارسال درخواست به کارشناس اگر نیاز به پیامی به کارشناس  هست در قسمت توضیح درج کنید.
 
 
 
 
 
پس از ارسال به کارشناس و بررسی توسط ایشان مدرک گواهی موقت پایان تحصیلات شما چاپ و پست خواهد شد.
*در صورتی که اشکالی وجود داشته باشد کارشناس از طریق گردش کار به اطلاع شما خواهد رساند.بنابراین به گردش کار دقت کنید.
*پس ارسالگواهی موقت به اتوماسیون اداری،گردش کار از طریق زدن تیک سوابق قبلی و درآیکون گردش کار اتوماسیون، امکانپذیر خواهد بود.
 
 
 
 
فلوچارت گواهی موقت